FAQ
Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden hieronder. Kan je het antwoord op je vraag hier niet vinden neem dan gerust contact met ons op. Telefonisch zijn we bereikbaar tussen 10.00 uur en 22.00 uur. E-mailen kan natuurlijk ook. We doen dan ons best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Tickets en reserveren
Is reserveren verplicht?
Nee dit is niet verplicht, je kan (op basis van beschikbaarheid) altijd een toegangsticket aan de kassa kopen.
Wel zijn de tickets online goedkoper dan aan de kassa, en met een online ticket weet je zeker dat er plek is op de dag van je bezoek.
Als online uitverkocht is, kan ik dan aan de kassa nog een ticket kopen?
We houden altijd wat tickets achter de hand voor verkoop aan de deur. Maar de aantallen hiervan zijn beperkt.
Als online uitverkocht is dan is het gezellig druk bij ons. Ons advies is dan ook je bezoek op een andere dag te plannen voor een optimale beleving.
Heeft mijn reservering een eindtijd?
Iedere reservering heeft als eindtijd de sluitingstijd van SchatEiland. Of je nu met een normaal ticket of verjaardagsfeestje komt dat maakt niet uit.
Ik ben ziek op de dag dat ik gereserveerd heb, kan ik mijn geld terug krijgen?
Helaas is dit niet mogelijk. Bent u of iemand anders van uw gezelschap ziek dan boeken we graag uw reservering om of zorgen we voor een tegoedbon zodat u zelf een nieuwe reservering kunt plaatsen.
Ik heb nog geen parkeerticket. Waar kan ik deze nu aanschaffen?
Deze kunt u aanschaffen aan de balie bij de ingang. De kosten hiervoor bedragen 6,- (tussen 1 oktober en 30 april € 4,- daarbuiten € 6,- )
Ik heb mijn tickets gekocht via tripper.nl of ANWB.nl, moet ik dan ook reserveren?
Ja u krijgt via tripper.nl of de ANWB een kortingscode toegestuurd die u weer bij ons op de site in kan vullen.
Zijn honden welkom bij jullie?
Helaas zijn honden niet toegestaan bij ons. Voor (erkende) hulphonden maken we graag een uitzondering.
Corona Maatregelen
Welke corona regels hanteren jullie?
- Zowel voor onze gasten als voor ons personeel geldt: blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals hoesten, niezen, verstopte neus of keelpijn) en/of koorts vanaf 38 graden Celcius.
- Heeft u bovenstaande klachten en een toegangsbewijs, bel of mail ons even dan passen wij de datum voor u aan.
- Verder hanteren wij de door de overheid opgelegde maatregelen welke voor ons van toepassing zijn
Tijdens het bezoek:
- Er is een mogelijkheid om de handen bij binnenkomst te desinfecteren.
- Volg de aanwijzingen van het personeel ten alle tijden op, zij blijven extra toezien op de hygiëne.
Heb ik een QR code nodig voor entree?
Er is geen QR code bij ons nodig.
Moet ik een mondkapje dragen?
Per 18 februari 2022 is de verplichten tot het dragen van een mond-neusmasker komen te vervallen.
Het dragen hiervan is dan ook geen verplichting meer.