Stroetweg 7 Voorthuizen
0342-794047
vragen@schateiland-zeumeren.nl

Meestgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Tickets en reserveren

Waarom is reserveren verplicht?
Reserveren op onze website is niet verplicht, maar wel aan te raden. Online zijn de tickets 8,95 en aan de kassa 10,95.  

Ik heb geen tickets ontvangen via de mail:
Het kan zijn dat deze in uw spam inbox terecht zijn gekomen. Mocht u de tickets niet hebben ontvangen, dan vragen wij u om ons een mail te sturen naar: vragen@schateiland-zeumeren.nl met uw betalingsbevestiging.

Wat als het uitverkocht is?
Dit kan spijtig genoeg plaatsvinden gezien de beperkte capaciteit. Als wij uitverkocht zijn zal dit via social media vermeld worden.

Zit er een eindtijd aan mijn reservering?
Nee, op reguliere openingsdagen mag u tot sluitingstijd blijven.

Ik ben ziek op de dag dat ik gereserveerd heb, kan ik mijn geld terug krijgen?
Helaas niet. U krijgt van ons een tegoedbon die u later bij ons weer kunt inwisselen.

Ik heb nog geen parkeerticket. Waar kan ik deze nu aanschaffen?
Deze kunt u aanschaffen bij de inkomstbalie. De kosten hiervoor bedragen 5,- (vanaf 1 oktober € 3,-)

Ik heb mijn tickets gekocht via tripper.nl, moet ik dan ook reserveren?
Ja u krijgt via tripper.nl een kortingscode toegestuurd die u weer bij ons op de site in kan vullen. 

Ik heb mijn tickets gekocht via tripper.nl maar het lukt me niet op te reserveren, wat nu?
Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met tripper.nl
Telefoonnummer: 085 – 486 11 33

Zijn honden welkom bij jullie?
Helaas zijn honden niet toegestaan bij ons. Voor (erkende) hulphonden maken we graag een uitzondering.

Corona Maatregelen

Welke corona regels hanteren jullie

  • Zowel voor onze gasten als voor ons personeel geldt: blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals hoesten, niezen, verstopte neus of keelpijn) en/of koorts vanaf 38 graden Celcius.
  • Heeft u bovenstaande klachten en een toegangsbewijs, bel of mail ons even dan passen wij de datum voor u aan.

Tijdens het bezoek:

  • Er is een mogelijkheid om de handen bij binnenkomst te desinfecteren.
  • Volg de aanwijzingen van het personeel ten alle tijden op, zij blijven extra toezien op de hygiene.

Heb ik een QR code nodig voor entree
Voor zover wij dat kunnen beoordelen valt Schateiland Zeumeren niet onder de sectoren waar een corona toegangsbewijs nodig is. Dit geld ook voor schoolreizen en kinderfeestjes.

Moet ik een mondkapje dragen
Per 6 november 2021 heeft de overheid besloten het dragen van een mondkapje weer verplicht te stellen. Wij doen een dringend beroep aan onze bezoekers om dit op te volgen. Als u aan tafel zit mag u het mondkapje afdoen.

Welke maatregelen nemen jullie?
Contactpunten worden frequenter schoongemaakt. Hygiëne is altijd belangrijk, en wij doen altijd een uiterste inspanning om dit na te streven. Verder volgen wij de regels en adviezen vanuit de GGD en RIVM.