Vraag het ons

Antwoord niet gevonden? Stel hieronder je vraag

Veel gestelde vragen

Heb je een Vraag?

_

Bekijk de veel gestelde vragen en antwoorden hieronder. Kan je het antwoord op je vraag hier niet vinden neem dan gerust contact met ons op. We doen dan ons best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Tickets en reserveren

Is reserveren verplicht

Nee dit is niet verplicht, je kan (op basis van beschikbaarheid) altijd een toegangsticket aan de kassa kopen.

Wel zijn de tickets online goedkoper dan aan de kassa, en met een online ticket weet je zeker dat er plek is op de dag van je bezoek.

Als online uitverkocht is, kan ik dan aan de kassa nog een ticket kopen

We houden altijd wat tickets achter de hand voor verkoop aan de deur. Maar de aantallen hiervan zijn beperkt.

Als online uitverkocht is dan is het gezellig druk bij ons. Ons advies is dan ook je bezoek op een andere dag te plannen voor een optimale beleving.

Heeft mijn reservering een eindtijd

Iedere reservering heeft als eindtijd de sluitingstijd van Schateiland. Of je nu met een normaal ticket of verjaardagsfeestje komt dat maakt niet uit.

Ik ben ziek op de dag dat ik gereserveerd heb, kan ik mijn geld terug krijgen?

Helaas is dit niet mogelijk. Bent u of iemand anders van uw gezelschap ziek dan boeken we graag uw reservering om of zorgen we voor een tegoedbon zodat u zelf een nieuwe reservering kunt plaatsen.

Ik heb nog geen parkeerticket. Waar kan ik deze nu aanschaffen?

Deze kunt u aanschaffen aan de balie bij de ingang. De kosten hiervoor bedragen 5,- (tussen 1 oktober en 30 april € 3,-)

Ik heb mijn tickets gekocht via tripper.nl of ANWB.nl, moet ik dan ook reserveren?

Ja u krijgt via tripper.nl of de ANWB een kortingscode toegestuurd die u weer bij ons op de site in kan vullen.

Zijn honden welkom bij jullie?

Helaas zijn honden niet toegestaan bij ons. Voor (erkende) hulphonden maken we graag een uitzondering.

Corona Maatregelen

Welke corona regels hanteren jullie
  • Zowel voor onze gasten als voor ons personeel geldt: blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals hoesten, niezen, verstopte neus of keelpijn) en/of koorts vanaf 38 graden Celcius.
  • Heeft u bovenstaande klachten en een toegangsbewijs, bel of mail ons even dan passen wij de datum voor u aan.
  • Verder hanteren wij de door de overheid opgelegde maatregelen welke voor ons van toepassing zijn

Tijdens het bezoek:

  • Er is een mogelijkheid om de handen bij binnenkomst te desinfecteren.
  • Volg de aanwijzingen van het personeel ten alle tijden op, zij blijven extra toezien op de hygiëne.
  • Wij verzoeken u dringend om een mond-neusmasker te dragen. Deze mag af als u aan tafel zit.
Heb ik een QR code nodig voor entree

Voor iedereen van 13 jaar en ouder zijn wij verplicht om een geldige QR code bij entree uit te vragen. Heeft u geen QR code dan is een zelftest ter plaatse verplicht. De kosten van deze zelftest zijn €3,-

Moet ik een mondkapje dragen

Per 6 november 2021 heeft de overheid besloten het dragen van een mondkapje weer verplicht te stellen. Wij doen een dringend beroep aan onze bezoekers om dit op te volgen. Als u aan tafel zit mag u het mondkapje afdoen.

Welke maatregelen nemen jullie?

Contactpunten worden frequenter schoongemaakt. Hygiëne is altijd belangrijk, en wij doen altijd een uiterste inspanning om dit na te streven. Verder volgen wij de regels en adviezen vanuit de GGD en RIVM.